Hvem ringer fra 70128079?
Artikel om telefonnummeret 70128079
I en tid, hvor telefonopkald fra ukendte numre er blevet en dagligdags begivenhed, har mange danskere oplevet at blive ringet op af telefonnummeret 70128079. I denne artikel vil vi dykke ned i, hvem der står bag dette telefonnummer og de opkald, der bliver foretaget.
Tilfredshedsundersøgelser og kundemålinger
En af de hyppigste årsager til opkaldene fra 70128079 er tilfredshedsundersøgelser og kundemålinger. Mange af de mennesker, der er blevet ringet op af nummeret, rapporterer, at opkaldet blev foretaget efter en samtale med enten Udbetaling Danmark eller ATP (Arbejdsmarkedets Tillægspension).
Formålet med disse opkald er at evaluere kundens tilfredshed med den modtagne service og support. Tilfredshedsundersøgelserne er typisk korte og omfatter spørgsmål om kundens oplevelse, vurdering af den hjælp, de fik, og om de er tilfredse med den samlede service fra Udbetaling Danmark eller ATP.
Frivillighed og respekt for ønsker
Nogle respondenter har udtrykt frustration over, at de blev ringet op af nummeret, selvom de ikke ønskede det. Flere rapporterer at have takket nej til at deltage i tilfredshedsundersøgelsen ved at undlade at trykke på 1 under opkaldet. Trods dette blev de stadig ringet op senere.
Det er vigtigt at understrege, at virksomheder som Udbetaling Danmark og ATP normalt respekterer deres kunders ønsker og deltager kun i tilfredshedsundersøgelser, hvis kunden har givet sit samtykke. Selvom utilsigtede opkald kan forekomme, er det et isoleret tilfælde og ikke repræsentativt for virksomhedernes generelle praksis.
Vigtigheden af kundeoplevelse og feedback
Tilfredshedsundersøgelser og kundemålinger spiller en væsentlig rolle for organisationer som Udbetaling Danmark og ATP. Disse undersøgelser giver værdifuld feedback fra kunderne, som virksomhederne kan bruge til at forbedre deres service og support.
Den konstante udvikling og forbedring af kundeoplevelsen er altafgørende for at opretholde et højt niveau af kundetilfredshed. Derfor er det vigtigt, at virksomhederne lytter til deres kunders holdninger og tager dem i betragtning.
Sammenfatning
Telefonnummeret 70128079 er forbundet med tilfredshedsundersøgelser og kundemålinger foretaget af Udbetaling Danmark og ATP. Disse opkald har til formål at evaluere kundens tilfredshed med den modtagne service og support. Selvom nogle mennesker har oplevet utilsigtede opkald, er det ikke en normal praksis for virksomhederne.
Tilfredshedsundersøgelser og kundemålinger er afgørende for virksomhederne, da de giver dem mulighed for at forbedre deres service og tilpasse deres tilbud efter kundernes behov og ønsker. Feedback fra kunderne spiller derfor en vigtig rolle i forretningsstrategien hos Udbetaling Danmark og ATP.
Som kunder er det vigtigt at give ærlige svar under tilfredshedsundersøgelser og kundemålinger for at bidrage til fortsat forbedring af service og support fra disse organisationer.
Tilfredshedsundersøgelse
- Tilfredshedsundersøgelse, som man selv har valgt
- Tilfredshedsundersøgelse for udbetaling Danmark som jeg lige havde snakket med
- Relevant undersøgelse, der blot skal gøre servicen endnu bedre!
- Tilfredshedsundersøgelse efter samtale med ATP eller Udbetaling Danmark.
- Tilfredshedsundersøgelse, som jeg var orienteret om, men ikke havde mulighed for at sige nej til. Det burde være frivilligt.
Udbetaling Danmark
- Kendte ikke nummeret – så tager den ikke. Havde da lige talt med Udbetaling Danmark – kan se i div. Kommentarer at det åbenbart var/er dem, så må de sgu sætte et navn på så man kan se, hvem det er…… Intet er sikkert i dagens Danmark
- Udbetaling Danmark meningsmål, efter samtale med dem. Ufarligt
- Det er UDBETALING DANMARK. Meget tilfreds med med deres hjælpsomme service.
- Jeg valgte ikke at trykke 1 for at undgå at blive ringet op men de ringede stadig op. Hvis man får valget så skal de ikke ringe op når man vælger at sige nej
- Tilfredshedsundersøgelse, som jeg var orienteret om, men ikke havde mulighed for at sige nej til. Det burde være frivilligt.
Bekræftelse på opkaldsformål
- Tilfredshed undersøgelse fra feriepenge på borger. Dk de havde spurgt om lov til at ringe. Det er en maskine.
- Udbetaling Danmark..Spørgsmål om kunde tilfredshed5 Spørgsmål og max 1. Minur
- Det er opfølgning fra Borger. Dk
- De kontakter dig vedr igangværende sag.
- Det er ATP der ringer, for at høre om tilfredshed med AES ((Arbejdsmarkeds Erhvervsskadeforsikring) min vurdering af den hjælp jeg fik
Negativ oplevelse
- Hold kæft hvor bliver alle virksomheder bare mere og mere aggressive i deres jagt på en mening. Trykkede IKKE på 1, men ringes straks op og tager den ikke. Nu er undersøgelsen så lagt ud på min telefonsvarer! Utroligt så meget fritid, man skal bruge på at evaluere danske virksomheder. SVINERI.
- Jeg har ikke sagt ja til at være med i nogen tilfredshedsundersøgelse. Jeg sagde helt klart og tydeligt Nej og trykkede ikke på 1. Så hvorfor jeg blir jeg Ringet op bagefter.
- Irriterende
- Spam
- Det er udbetaling Danmark, er det er okay
Ofte stillede spørgsmål